Het online apotheek portaal van Nederland!

Veelgestelde vragen
- Home /
- Page
Veelgestelde vragen
De diensten van Kopen Medicijn NL die via de website worden aangeboden, zijn op geen enkele manier bedoeld als vervanging voor een persoonlijk consult met een arts. Wij adviseren alle gebruikers om een onafhankelijke beoordeling te maken met betrekking tot de nauwkeurigheid of bruikbaarheid en geschiktheid ervan voordat ze een beslissing nemen op basis hiervan. De termen ”u” en ”uw” verwijzen hierna naar de gebruiker, zowel geregistreerd als niet-geregistreerd, die de website van Kopen Medicijn gebruikt/doorbladert.
Kopen Medicijn NL is een volledig beveiligde website zonder dat derden zich bemoeien met de dagelijkse gang van zaken. Uw informatie is bij ons beveiligd en na 1 of 2 weken na bestelling is al uw beveiligde informatie verwijderd uit onze beveiligde database.
1. Zoek uw favoriete product op de website.
2. Voeg toe aan winkelwagen.
3. Ga direct naar de kassa of controleer uw winkelwagen rechtsboven op de website.
4. Klik op Nu bestellen.
5. Controleer of u geen robot bent en niet in alle gevallen als u een beveiligde browser gebruikt.
6. Voeg uw bezorggegevens toe (zorg ervoor dat de gegevens correct zijn).
7. Bekijk uw bestelling.
8. Er verschijnt een felicitatiebericht als u uw bestelling correct hebt geplaatst en u wordt gevraagd geduld te hebben, aangezien de verkoopmedewerker contact met u opneemt over uw bestelling.
– Bankoverschrijving
– Paypal
– Bitcoins (elke cryptovaluta)
– Western Union
Direct nadat u uw bestelling hebt geplaatst, neemt de verkoopmedewerker
contact met u op via uw e-mail of WhatsApp-gegevens die op de bestelpagina zijn
vermeld en zodra dit is gebeurd, wordt het juiste eigendom van de bestelling bevestigd.
De betreffende betalingsgegevens worden verstrekt om de bestelling te financieren of het bestelproces te voltooien.
Zodra de betaling is gestart, vraagt onze verkoopmedewerker u geduld te hebben voor de volgende stap,
namelijk het inpakken, en wordt er een trackingnummer toegekend.
U kunt altijd contact opnemen met de supportpagina die u op uw scherm ziet.
Het supportteam staat altijd voor u klaar om u te helpen uw wachtwoord terug te vinden.
Ook de verkoopmedewerker bij de livechat kan u helpen uw wachtwoord te herstellen.
Nadat u uw bestelling binnen een paar dagen na de bestelling hebt ontvangen,
hebt u het recht om binnen 30 dagen een beoordeling of feedback te geven waarin u uw geweldige ervaring met ons uitlegt.
